+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel IMPERIAL Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 271 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    97%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 6.12.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Hotel Imperial je opravdu krásná stavba. Umístěný na pěkném místě. Zařízení hotelu je vkusné a krásně zapadá do interiéru hotelu. Jídlo bylo pestré, ale ne vždy chutné. Některé pečivo bylo okoralé. Myslím si, že hotel, který disponuje 5-ti hvězdou, tak by jídla měla být lépe uvařena. Cedulky u jídel popsány. Ať nemusíme odkrývat víka a zbytečně nahlížel. Wellnes zázemí katastrofa. Jedna finská sauna. Bez odpočívárny. Bazén byl dostačující a asi i nejhezčí v prostorách wellness.Interiér by potřeboval hodně obnovit. Nejlépe zrekonstruovat.

  • Přístup personálu, který byl ochotný.

  • Nelíbil se mi wellness. Pouze 1x finská sauna. U něj nevzhledný ochlazující bazínek. Žádná odpočívárna. Opravdu na 5- ti hvězdičkový hotel velká bída. Bazén byl dostatečně veliký, nerezový.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jaroslava Dadokova

Einzelreisender, 19.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Eva Miterova

Einzelreisender, 15.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Opravdu příjemný a usměvavý personál Moc hezké prostředí Výborné jídlo

  • Překvapil mne igelit, na kterém jsem měla spát, ale sundala jsem ho a dobrý Žádné fitness v rámci služeb hotelu Parkovné

Persönlich
10
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Jiří Kocourek

Einzelreisender, 26.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celková kvalita včetně nabídky jídel neodpovídá 5 hvezdičkovemu luxusnímu hotelu i když cena ano.

  • Ochota manažerky vyjít nam vstříc . Architektura hotelu a jeho umístění.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 4.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel odpovídá max. 4* ne 5*.

  • Procedury

  • 1. Jídlo neodpovídalo 5* hotelu. Dva dny po sobě nabízeli dezerty ve skle, které nebyli ke snězení a dezerty byly podávané z předešlého dne. Při výdeji jídla v kuchyni personál vůbec nepoužíval rukavice. 2. Měli jsme detox program, na stránkách hotelu bylo napsáno, že se dává ovocný nebo zeleninový koktejl. V kafe, kde se to připravovalo řekli, že vůbec o tom neví, že mají jenom ovoce - jablko +pomeranč. 3. Fitness se nachází mimo hotel, a tam jezdí celé město na cvičení.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Dana

Einzelreisender, 29.12.2020

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Příjemný personál, krásný hotel i prostředí.

  • Hotelový bazén, perličkové koupele, čistota, příjemný personál, upravené okolí hotelu a určitě i lanovka do centra.

  • Skromnější jídelníček, aranžmá i suroviny. Absence portýra, nosiče zavazadel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 30.10.2016

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Libil se nám pokoj, který byl velmi komfortní. A také kladně hodnotím čistotu.

  • Nebyli jsme spokojeni s úrovní stravování. Snídaňový bufet je velmi průměrný, vejce pouze natvrdo. V hotelu této cenové kategorie by měla být samozřejmostí možnost objednání ham and egs či palačinek. S nabidkou při večeři jsme také nebyli spokojeni. Chyběly popisky jídel a nebylo koho se zeptat. Personál nebyl schopen podat informaci jaká vína jsou v nabídce.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
4

Jaroslav Rybář

Älteres Paar, 24.5.2011

Karlovy Vary,hotel Imperial Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál balnea na jedničku,

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
5

Martin Líbal

Junges Paar, 10.1.2024

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Otto Dlabola

Älteres Paar, 16.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavllína Srkalová

Einzelreisender, 31.1.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavlina Srkalová

Einzelreisender, 19.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • vše v pořádku

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marta Menšíková

Einzelreisender, 24.4.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Vesela

Familie mit kleinen Kindern, 27.6.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Michal Konopka

Älteres Paar, 18.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Byli jsme spokojeni, uvažujeme o opětovné návštěvě

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel IMPERIAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za váš pobyt v hotelu Imperial a za vynikající recenzi. Jsme velmi rádi, že se vám to líbilo. Doufáme, že se vrátíte a těšíme se na vás.
S pozdravem, tým hotelu Imperial

Šárka Jansová

Einzelreisender, 28.3.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Dobrý den. S pobytem jsme byli velmi, velmi spokojeni. Nikdy před tímto pobytem jsme nic podobného neabsolvovali. Zdá se mi, že nám pobyt velmi prospěl. Bude-li příležitost, budeme se k vám vracet. To není fráze.

  • bazén - byla jsem nadšena, ..... kuchyně - jídelna, skvělé, spa - čistota, všichni vstřícní ....., zde bych uvedla jeden příklad: oxygenoterapie - zarputilý výraz - zahalená paní, odmítla pomoc. Po chvíli zavolala (obsluhovala p. Kostolecká - vidím v plánu procedur).Přehlédla její původní odmítavost a neuvěřitelně vlídně jí pomohla. To je asi profesionalita. Já bych to asi tak nedokázala.

  • Jediné slabší místo bylo ubytování. Pokoj 667. Pokoj byl malý, zdál by se mi vhodný pro jednu osobu. Bylo obtížné umístit počítač apod. Nechci být neskromná, ale v hotelu této kategorie mne to překvapilo hl. poté, co mi někteří ubytovaní ukazovali svoje pokoje. Nevím, podle jakého klíče se pokoje přidělují. Problémy byly i s otevřením pokoje. Asi 5x jsme se museli obrátit na recepci, aby kartu upravili. Na dotaz, nebylo-li by jednodušší pokoj vyměnit, nereagovali. Jsme tzv. dříve narození, ale stále sportovně "výkonní". Teď přání: 21. 11. 2021 opakovaně přijedeme do vašeho hotelu. Bude-li to možné, přidělte nám jiný pokoj. Pak bude naše spokojenost maximální. Toto se asi nečte nejlépe, ale stejně se mi u vás líbilo. Jen lituji, že jsme vás neobjevili už dávno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Monika Kubíčková

Einzelreisender, 14.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Krásný hotel. Pokoj byl prostorný a velmi oceňuji balkon, který byl téměř na všech pokojích. Pobyt se nám moc líbil.

  • - prostorné pokoje - balkon na pokoji - příjemný bazén ve wellness - čerstvé palačinky ke snídani - celkově poměrně botahý výběr jídla - hezké zázemí na procedury - lanovka Imperial zdarma po celou dobu pobytu - velmi dobře vybavené místní fitness

  • - koupelna je obrovská a je škoda jen malé vany krčící se v koutě - u snídaňového i večerního rautu kazil dojem kupovaného trvanlivého sladkého pečiva. Čerstvě upečený štrůdl nebo buchta by udělaly větší parádu - stejně tak ve Vienna kavárně chyběly místní zákusky. Podle číšníka byly dovážené odjinud a byl to takový slabý průměr. Od této kavárny jsem očekávala více

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9
Hotel IMPERIAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kubíčková,
děkujeme Vám za pobyt v hotelu Imperial a zpětnou vazbu včetně komentářů. Předali jsme je příslušným osobám, abychom mohli naše služby zlepšit. Rádi Vás opět přivítáme.
S pozdravem,
Lucie Brunnerová
Asistent úseku Sales & Marketing

Kristek Jiří

Einzelreisender, 28.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7