+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel IMPERIAL Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 31 recenzí

  • Personál

    95%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    95%
  • Pohodlí

    97%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Eva Černá

dospělý pár, 29.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ve vašem hotelu jsme strávili velmi příjemný wellness pobyt. Byli jsme velmi spokojeni a to se vším. Personál tohoto hotelu byl profesionální, příjemný, milý a již nyní se těšíme na další pobyt.

  • Nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Křepelka

jednotlivec, 10.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Výborný poměr cena - výkon. Komfort ubytování. Gastronomie. Wellness.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Křepelko,
děkujeme Vám, že jste se rozhodl víkend strávit právě v hotelu Imperial a za Vaše doporučení ostatním. Těší nás, že pobytu nelitujete a věříme, že se na Vás budeme moci těšit i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Pavel

dospělý pár, 5.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Profesionální a obětavý personál na všech úrovních.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Prokop

dospělý pár, 5.12.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Růžena Mottlová

jednotlivec, 29.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • líbilo se mi vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Mottlová,
velice Vám děkujeme za pobyt v hotelu Imperial a za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojená a budeme potěšeni, pokud se pro náš hotel rozhodnete i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Ivan Rybjanský

jednotlivec, 28.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Šárka AUBRECHT

skupina přátel, 21.11.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Aubrecht,
rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pobyt v hotelu Imperial za Vaše hodnocení, které nás potěšilo. Věříme, že tento pobyt pro Vás nebyl posledním a budeme se na Vás moci těšit i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Alena Sivulská

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den, celý víkend hodnotím jedním slovem SUPER!!!!! Bylo vše moc fajn ať jídlo, čistota nebo služby. Děkujeme Alena Sivulská

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Sivulská,
děkujeme, že jste si pro víkendový pobyt v Karlových Varech vybrala hotel Imperial. Zároveň Vám děkujeme za Vaše milá slova. Jsme rádi, že jste si pobyt užila a věříme, že se na Vás budeme moci těšit i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Miroslav Moucha

dospělý pár, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Vše perfektní, krásné prostředí, skvělé procedury, vynikající kuchyně, ochotný a milý personál + možnost si večer zatancovat, co víc si přát ?

  • Jenom detaily - např. málo českých kanálů v TV, většina TV nabídky placená. Ale my tam nebyli kvůli tomu, takže nám to nevadilo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Moucho,
velice Vám děkujeme za pobyt v hotelu Imperial, za Vaše slova chvály a i za drobnou připomínku. Těší nás, že jste si pobyt u nás užili. Věříme, že tato návštěva pro Vás nebyla poslední a budeme Vás moci u nás přivítat i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Petr Grunt

dospělý pár, 20.11.2016

Kladno Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Komunikace personálu a vstřícnost.Děkuji za příjemný pobyt Petr Grunt

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Veronika Kupková

jednotlivec, 20.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Byly jsme spokojeny s pobytem a službami, které hotel poskytuje.

  • hledaly jsme vice dezertu na veceri k vyberu - první vecer jen zmrzlina

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Kupková,
děkujeme Vám, že jste si pro pobyt v Karlových Varech vybrala hotel Imperial i za Vaši recenzi včetně návrhu na zlepšení, který jsme předali zodpovědné vedoucí.
Věříme, že i přes částečnou nespokojenost jste si pobyt u nás užila a budeme se na Vás moci těšit i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Bohumil Židek

dospělý pár, 20.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • strava, čistota a j. v ubytování

  • v procedurách balneo je nutno vany doplnit o madla, příip. jiná uchopení, starší lidé bez těchto jednoduchých pomůcek mají potíže při výstupu z vany. Samozřejmě za při značné pomocí se pak cítí trapně. 'Rešení je navštěvovat lázně, které jsou tím vybaveny. Ale proč vysoká kvalita a péče bude elimitována jednoduchým zařízením

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Židku,
rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pobyt v hotelu Imperial a za Vaše hodnocení včetně návrhu na zlepšení, který jsme předali vedoucí pracovnici balneocentra.
Budeme rádi, pokud se pro náš hotel rozhodnete i v budoucnu a věříme, že příští pobyt pro Vás již bude bez jediné chybičky.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Anonym

dospělý pár, 30.10.2016

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Libil se nám pokoj, který byl velmi komfortní. A také kladně hodnotím čistotu.

  • Nebyli jsme spokojeni s úrovní stravování. Snídaňový bufet je velmi průměrný, vejce pouze natvrdo. V hotelu této cenové kategorie by měla být samozřejmostí možnost objednání ham and egs či palačinek. S nabidkou při večeři jsme také nebyli spokojeni. Chyběly popisky jídel a nebylo koho se zeptat. Personál nebyl schopen podat informaci jaká vína jsou v nabídce.

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
4

Bernadeta Zapadlová

skupina přátel, 19.10.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vysoka kvalita poskytovaných služeb (stravování, procedury, recepce)! Personál ochotný a jazykově vybavený.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Zapadlová,
rádi bychom Vám poděkovali za pobyt v hotelu Imperial a za Vaši milou recenzi. Věříme, že jste si pobyt u nás užili a budeme se na Vás moci těšit i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Vladimír Pavelka

dospělý pár, 21.6.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Daniela Zámrská

jednotlivec, 25.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S pobytem v hotelu Imperial jsem byla velmi spokojená. Personál byl milý a vstřícný. Jediná malá výtka patří snídaním. Malý výběr pečiva a jen vejce na tvrdo je na tuto kategorii hotelu trochu málo. Oproti tomu večeře byly naprosto excelentní! Určitě si tento pobyt někdy ráda zopakuji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 9.3.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Procedury ve spa pouze do 15 hod., v sobotu do 12 hod., v neděli zavřeno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
děkujeme Vám za pobyt v hotelu Imperial, za Vaše vysoké hodnocení našich služeb a za Vaši připomínku. Časy pro procedury jsou skutečně rozvrženy takto. V době, kdy neprobíhají procedury, mají hosté přístup do bazénu, sauny, whirlpoolu či Sportcentra Imperial. Věříme, že tím si každý najde to své.
Budeme potěšeni, pokud se pro náš hotel rozhodnete i v budoucnu. Na Vaši návštěvu se budeme těšit.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Hotel Imperial, Karlovy Vary

Nina Loudova MUDr

jednotlivec, 9.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Uzasne lazenske prostredi hotelove sluzby odpovidajici kategorii prijemny personal lazenske sluzby na dobre urovni hoste diskretni vynikajici uroven restaurace Pariz vynikajici uroven kavarny Ranni buffet na urovni

  • Vecerni buffet by mohl byt vice variabilni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9
Hotel IMPERIAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Loudová,
děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Karlových Varech vybrala služby hotelu Imperial i za Vaše hodnocení.
Kladné ocenění kvality našich služeb je pro nás motivací pro další náš rozvoj a snahu poskytovat našim hostům nejvyšší možný standard.
Již nyní se těšíme na další setkání s Vámi v hotelu Imperial.
S pozdravem
Michal Vinš
Sales & Marketing Manager

Hana Archmanová

jednotlivec, 24.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.